04 dezembro, 2006

Luz,Fest,Grøt e tudo mais

Attending requests, This one will be half Portuguese and Half Norwegian!

_____________________________________________________
O Natal esta chegando, e já dá pra perceber que o inverno chegou mesmo! mas pra quem pensa que ta nevando, tudo branco , se enganou por que o clima esta terrivel! faz umas duas semanas que não vejo o sol!

Mas pra compensar este mal tempo, o Natal está chegando: presentes, festas ( como esta da foto, com queima de fogos e tudo) e eu andando de terno ( em breve fotos , hehe) ....vou viajar bastante e espero que tudo de certo nas minhas programacoes.. saio de Bergen dia 21 de Dezembro e so volto dia 19 de Janeiro! Uma jornada que vai durar quase um mes, viajando na Noruega, e mundo afora! aguarde mais info no futuro!!
______________________________________________________
Eg er litt lei av været her i Bergen! Men det går greit,det kan ikkje bli verst! (positive tenket)hehe! Faktisk, mine siste veke var en veldig travelt én. Det er veldig viktig med sånn vær:

På torsdag, middag hos Hald i år utenlandsk studenter, plus to staff lærer ( Siri og Monika) ..koselig !
På fredag, Jullegrøt hos Hald norsk studenter frå i fjor!Spilt fantasi og snakket om i fjor! veldig koselig.og Bursdag til Tor Stein Tingnes, min høygest venner! Vi såg filmen til kl seint i Natta: Borat, frå kazakistan..hehe-kjekt
På Lørdag : Eli kommet på Middag hos meg (Pizza er ikkje den best middagen. men koselig allikavel), og Julebor til Crux ( kor) det var supert! eg spilt mange sanger, danse på slutt, og det var knal bra!!
På Sondag: krybb vandring: våt og kaldt, men bra! Best med glogg etterpå

eg gleder meg til å snart stå på ski, og at sola kommer til o bli sterkere og sterkere!!!

Eg håper at dokke fostår ..hehe..norsk er vanskelig vet du!!

snakkas

4 comentários:

Anônimo disse...

Uau! Very beautiful Leo! Have a nice week! God bless you ;) kiss!

Gillian G Mwaura/Edube disse...

well i hoped to read med ,, jeg kan ikke forstor,,,hahhahaha

Eli disse...

Hei! Takk for en fin helg i Bergen ;) Det var gøy!! ;) bj

Kari-Anne disse...

Du er heldig som faar feire jul i Norge! Savner norsk jul. Men team Kenya skal faa det fint paa Mombasa ogsaa!

God bless!