19 setembro, 2006

Fint vær i BErgeN


ola pessoal, vou escrever esta notícia em Norueguês, pra praticar e pra que os meus amigos norugas possam ler. É sobre meu fim de semana em BErgen. Foi muito legal e eu até subi neste barco da foto!

Hy folkens! Eg var i Bergen i Helga, og det var kjekt. Eg fikk å prate med minn leder, og minn oppgaver på jobb er mer "strålende" til meg. Eg traft mange venn , men noen miste! Eg var inne Hurtigruten båten, og spist bøller og frukter gratis inne der!Det var kjekt å være der!Eg var agså på leilighet at eg skal bor!!Enda eg mistet bestmor min en uke siden, eg går det bra, og se fram til vinter og ett år til i Norge. Ha det!


PS:vær var deilig

3 comentários:

Anônimo disse...

Hy folkens, isso aí eu entendi... Ola pessoal, parece com o inglês...hahaha! Nossa que barco lindo e o cenário perfeito... Só curtindo né? Otima semana pra vc, bjs!!!!!!

Sheta disse...

Heisann. Leandro. Så kult at du har begynt å skrive blogg. Synd jeg ikke var hjemme når du var i Bergen. Men jeg kommer til Hald på torsdag, så vi sees kanskje da...

Astrid i Brazil disse...

Hei Leandro.
Så kjekt at du har fått deg blogg. Jeg kommer til bergen om to uker, hørte vi skulle ha et lite haldtreff da, blir kjekt :)

Beijos Astrid